کد خبر: 1235110
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مأموران داخل حیاط برج مسکونی با جسد تازه عروس ۳۵ ساله‌ای به نام شیرین روبه‌رو شدند که به گفته همسایه مدتی قبل همراه شوهرش یکی از واحد‌های طبقه هجدهم برج را برای زندگی آینده‌شان اجاره کرده‌بود.
 غلامرضا مسکنی 

جوان آنلاین: تازه عروس یک هفته قبل از برگزاری مراسم عروسی‌اش به طرز مشکوکی از طبقه هجدهم برج مسکونی به پایین سقوط کرد و جان باخت. 
ساعت ۱۱ صبح روز یک‌شنبه بیست و هفتم خرداد ساکنان برجی مسکونی در یکی از خیابان‌های غربی تهران متوجه صدای مهیبی شدند و از خانه‌های خود سراسیمه بیرون آمدند. ساکنان برج داخل حیاط با جسد خونین زن جوانی روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت بر اثر سقوط از ارتفاع به کام مرگ رفته‌است. خبر سقوط مرگبار زن جوان خیلی زود به مأموران پلیس اطلاع داده‌شد و لحظاتی بعد تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. 

 تازه‌عروس 
مأموران داخل حیاط برج مسکونی با جسد تازه عروس ۳۵ ساله‌ای به نام شیرین روبه‌رو شدند که به گفته همسایه مدتی قبل همراه شوهرش یکی از واحد‌های طبقه هجدهم برج را برای زندگی آینده‌شان اجاره کرده‌بود. بررسی‌ها نشان داد تازه عروس از بالکن طبقه هجدهم به طرز مشکوکی به پایین سقوط کرده و جان باخته است. مأموران پلیس همزمان با ادامه تحقیقات مرگ مشکوک زن جوان را به قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند و وی لحظاتی بعد همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کرد. تیم جنایی در بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند چند ساعت قبل از حادثه تازه داماد از برج مسکونی خارج می‌شود و ساعتی بعد مادر و یکی از دوستان شیرین وارد محل زندگی او می‌شوند و مادر و دوست شیرین هم نیم‌ساعت پیش از حادثه برج مسکونی را ترک می‌کنند. همچنین در بررسی‌های میدانی مشخص شد تازه عروس با شوهرش اختلاف داشته و ساعتی پیش از حادثه با هم مشاجره لفظی داشته‌اند. با به دست آمدن این اطلاعات تیم جنایی تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند و در اولین گام به سراغ شاهدان حادثه رفتند. 

 اظهارات شاهدان 
یکی از شاهدان به مأموران گفت: «من همراه خانواده‌ام در یکی از طبقات این برج زندگی می‌کنم. زن فوت‌شده مدتی قبل با شوهرش یکی از واحد‌های طبقه هجدهم را اجاره کردند. آن‌ها می‌خواستند پس از مراسم عروسی‌شان در این ساختمان زندگی تازه‌شان را شروع کنند. ساعتی قبل صدای مهیب و دلخراشی به گوشم رسید و وقتی از پایین نگاه کردم، دیدم یکی از ساکنان برج به داخل حیاط سقوط کرده‌است. لحظاتی بعد همه ساکنان به داخل حیاط آمدند و متوجه شدیم تازه عروس به پایین سقوط و فوت کرده و حادثه را به پلیس خبر دادیم.»

 اختلاف ساده 
شوهر شیرین هم که دقایقی بعد از حادثه به محل رسیده‌بود، در ادعایی گفت: «من و شیرین مدتی قبل عقد کردیم و قرار بود پس از برگزاری مراسم جشن عروسی زندگی مشترکمان را آغاز کنیم. ما در این برج مسکونی واحدی را اجاره کردیم و در حال چیدن وسایل زندگی‌مان بودیم. برنامه ما این بود یک هفته دیگر مراسم عروسی‌مان را برگزار کنیم و از چند روز قبل هم سر برنامه‌های جشن با همسرم اختلاف پیدا کردیم. البته اختلاف ما جزئی بود و از نظر من خیلی مهم نبود و فکر نمی‌کردم این اختلاف باعث مرگ همسرم شود. ما درباره برگزاری چگونگی مراسم عروسی، مهمان‌ها، تالار عروسی و موارد مربوط به جشن اختلاف داشتیم. چند ساعت قبل از حادثه با هم درباره مراسم صحبت کردیم و دوباره سر همین موضوعات پیش پا افتاده با هم اختلاف پیدا کردیم. من ناراحت شدم و از خانه بیرون رفتم و با مادر‌زنم تماس گرفتم و به او گفتم ما درباره مراسم با هم کنار نیامده‌ایم و از او خواستم با دخترش صحبت کند و او هم قول داد به خانه ما بیاید و با دخترش صحبت کند. من بیرون بودم که یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و از من خواست خودم را سریع به محل زندگی‌مان برسانم و وقتی به اینجا آمدم تازه فهمیدم همسرم از بالکن محل زندگی‌مان به پایین سقوط و فوت کرده است. 

 نیم‌ساعت بعد 
مادر تازه عروس هم به مأموران گفت: «صبح امروز دامادم با من تماس گرفت و گفت با دخترم درباره مراسم عروسی‌شان اختلاف پیدا کرده‌است و از من خواست با دخترم صحبت کنم. من بلافاصله همراه یکی از دوستان نزدیک شیرین به محل زندگی او رفتیم. ساعتی با شیرین صحبت کردیم و به او در چیدن وسایل خانه‌اش کمک کردیم. او اول عصبانی بود، اما کم‌کم آرام شد و من و دوستش هم به امید اینکه اختلاف آن‌ها را بر طرف کرده‌ایم، از آنجا خارج شدیم، اما خبر نداشتم که نیم‌ساعت بعد قرار است چه بلایی سر دخترم بیاید. هنوز نیم‌ساعت از خارج شدن ما نگذشته بود که به من خبر دادند دخترم به طرز مشکوکی از طبقه هجدهم به پایین سقوط و فوت کرده‌است.»
همزمان با انتقال جسد تازه عروس به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص‌شدن علت اصلی مرگ، مأموران تحقیقات را درباره این حادثه آغاز کردند.

برچسب ها: تازه عروس ، متهم ، پلیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار